dance our tears away

 


(1. stod och vänta på bussen idag, 2. ett nytt iphoneskal jag fått, 3. finaste halsbandet av finaste killen♥)

Hallå igen!
Det var riktigt skönt att få vara hemma i byn i helgen. Oturligt nog härjar flunsan där hemma så man fick vara serivcepersonal stup i kvarten...men det är väl sånt som hör till! ;)
Hur som helst, idag har jag varit i skolan igen och lyssnat på föreläsning. Vet inte hur många vi är i den här mattekursen...måste nog vara 120 pers, säkert mer också... 
Det är tur att de flesta lärarna är väldigt pedagogisk och förklarar någelunda bra så man förstår vad de pratar om. haha.
 
Jag ska snart gå och fixa mat. Ikväll blir det hemmagjord tacopaj. Har aldrig gjort den förut så vi får se hur det går ;)
Brukar vara mannen i fråga som gör den vanligtvis så får hoppas att jag lever upp till hans förväntningar...
Nejmen, det ska nog gå bra. Ska även ta och plugga lite matte också hade jag tänkt. Annars blir det nog en ganska lugn kväll, är ledig hela dagen imorgon så blir ännu mer plugg då.

Ni får ha det så bra så länge! :)

CIAO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0